Ledenvergadering SSG op 9 februari 2023

Geplaatst door: Ans Vermeulen

Datum: 28 februari 2023

Omschrijving

Op 9 februari hadden we de jaarlijkse ledenvergadering van SSG. De vergadering is goed bezocht. We hebben afscheid genomen van Jannie Gilles als bestuurslid. Jannie stopt er mee. Bets Vermeulen is gekozen als nieuw bestuurslid bij de SSG. Wij zijn er blij mee. Dinnie van Schriek-Driessen en Wilhelmien Smits-Brouwer zijn beiden 25 jaar lid van de SSG. Ria Koning-van Ditshuizen, Clemens Koning en Bep Unck 12,5 jaar lid van de SSG. Helaas was niemand van de jubilarissen aanwezig en zijn het speldje en de bos bloemen inmiddels bezorgd. Voor Theo Nass was er een flesje wijn voor de financiële ondersteuning van de SSG. Helaas kunnen niet alle foto's van de jubilarissen worden gepubliceerd omdat er maar een foto kan worden geplaatst.

Hulp nodig?

Kom je er niet helemaal uit? Neem dan een kijkje op onze

Support pagina's

Hou me op de hoogte!

Wil je wekelijks op de hoogte blijven van de nieuwe berichten op de website. Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Aanmelden nieuwsbrief